ایده جالب برای درآمدزایی بیشتر آموزشگاه زبان
در این مقاله قصد داریم به ایده های بازاریابی برای افزایش فروش آموزشگاه زبان آنلاین بپردازیم..
در مورد بازاریابی نکات فراوانی را در مقالات قبلی مطرح کردیم که اگر هر کدام از آن ها به کار بگیرید قطعا در رونق تجارت شما تاثیر گذار خواهد بود..
آنچه در این مقاله میخوانید
ایده ها و استراتژی ها برای بازاریابی یک آموزشگاه زبان مجازی کمی متفاوت از سایر مشاغل آنلاین است که در این مقاله به تعدادی از آنها می پردازیم..
آیا افتتاح آموزشگاه زبان ایده خوبی است؟
بدون زبان ، تقریباً همه جنبه های زندگی همانطور که می دانیم از هم می پاشد.. آموزش زبانهای مختلف به دیگران اجازه می دهد تا از دریچه ای متفاوت به زندگی نگاه کنند..با افرادی از فرهنگ های مختلف به گفتگو بنشینند و تجربه های مختلف به دست بیاورند.. همه ی این ها به لطف یادگیری زبان میسر است..
البته در صورتی که اصول بازاریابی را به خوبی اجرا کنید میتوانید از این طریق به سود خوبی هم برسید..
چگونه آموزشگاه زبان خود را ارتقا دهیم؟
9 ایده جالب برای درآمدزایی بیشتر آموزشگاه های زبان
- یک نام و یک آرم خارق العاده انتخاب کنید..
- یک وب سایت راه اندازی کنید و تمام اطلاعات مورد نیاز مانند آزمون ها ، دوره ها ، اساتید و غیره را در آن قرار دهید..
- برای به دست آوردن دانش آموزان بیشتر با سایر موسسات آموزشی همکاری کنید
- کارت ویزیت تهیه کنید..
- سمینارها ، جلسات درسی و… برگزار کنید..
- حامی جشنواره ها و مراسم های محلی باشید تا بتوانید بین مردم شناخته شوید..
در ادامه ی این مقاله ، ما ایده های موثر بازاریابی برای آموزشگاه های زبان را برای شما مطرح می کنیم که می تواند به شما در ثبت نام دانش آموزان بیشتر و سودهای گسترده کمک کند..
یک آموزشگاه زبان چقدر می تواند سودآوری داشته باشد؟
اینکه شما چه تعداد مدرس استخدام کرده اید و هر هفته چند برنامه درسی را برنامه ریزی می کنید ، به توانایی شما در تولید درآمد بستگی دارد.. وقتی اعتبار و شهرت آموزشگاه شما بیشتر می شود ، انتظار میرود که به طور چشمگیری سود شما نیز افزایش یابد..
حالا بیایین به این سوال بپردازیم که چطور میتوانیم آموزشگاه زبان خود را سودآور کنیم؟
با رعایت دو اصل اساسی میتوانید به سودآوری برسید..
- اصل اول ارائه ی بهترین خدمات
- اصل دوم به کار گیری اصول بازاریابی
چند ایده برای بازاریابی بهتر آموزشگاه زبان
1..پیدا کردن بازار هدف
هنگامی که قصد بازاریابی برای یک کسب و کار را داریم ، ضروری است که به طور واضح مخاطبان هدف خود را بشناسیم..
مخاطب هدف همان گروهی هستند که بیشترین مشتریان شما را تشکیل میدهند.. ممکن است یک گروه سنی خاص باشند یا یک قشر خاص از جامعه و …
با توجه به نیاز ها, خواسته ها و علاقه مندی های بازار هدفی که انتخاب میکنید باید امکانات آموزشگاه خود را گسترش دهید..
دقت کنید در ابتدا وارد بازار گسترده ای نشوید و سعی در جذب تمام گروه های سنی و همه ی اقشار جامعه نداشته باشید..
در اصطلاح عام نمیتوان با یک دست چند هندوانه برداشت.. کم کم و با موفقیت در اهداف محدود میتوانید به فکر گسترش آموزشگاه خود باشید..
2..توصیه ها
تبلیغات دهان به دهان هنوز هم یکی از بهترین و موثر ترین روش های تبلیغ است..
باید مشتری های حال حاضر خود را راضی نگه دارید تا بتوانید از این روش تبلیغاتی استفاده کنید..
روند این روش قدیمی و جذاب بازاریابی به این صورت است که شما تمام تلاش خود را برای ارائه ی بهترین خدمات به مشتری های حال حاضرخود انجام می دهید و باقی بازاریابی را به آنها میسپارید..
وقتی این مشتری های از نوع خدمات و نحوه ی ارائه ی آنها راضی باشند ناخودآگاه با افراد دیگر در این زمینه صحبت میکنند و این سبب جذب مشتریان بالقوه میشود..
3..کیفیت تدریس
معلمان پایه و اساس مدرسه زبان هستند و از این رو باید اطمینان حاصل شود که بهترین افراد در مدرسه شما استخدام می شوند.. دانش آموزان در درجه اول به دنبال آموزش بهتر هستند و به همین دلیل کیفیت آموزش برای محبوبیت آموزش زبان بسیارضروری است..
از باتجربه ترین معلم ها برای تربیت سایر افراد استفاده کنید..
پیشنهاد میکنیم که چند نیروی کم تجربه را نیز که علاقه مند به کار معلمی هستند استخدام کنید و از معلمان با تجربه بخواهید که بر کار آنها نظارت کنند تا بتوانید با اصول خود به تربیت نیرو نیز بپردازید..
4..قیمت گذاری
در مورد تمام آموزشگاه های زبان که در منطقه شما هستند تحقیق کاملی انجام دهید..
این کار به شما کمک میکند تا در مورد قیمت گذاری کلاسها ایده هایی به دست بیاورید.. سپس می توانید با تخفیف و پیشنهادات ویژه قیمت تعیین کنید تا افراد بیشتری به شما مراجعه کنند و هنگامی که شروع به جذب دانش آموز کردید می توانید برای پذیرش های بعدی قیمت را افزایش دهید..
5..راه اندازی یک سایت
برای رونق کسب و کار از طریق اینترنت ، طراحی یک وب سایت مهم است..
یک وب سایت حرفه ای مطمئناً نظر بسیاری از مشتریان را جلب کرده و یک امتیاز مثبت برای آموزشگاه زبان شما خواهد بود..
موارد زیر را میتواند در وب سایت آموزشگاه خود قرار دهید؛
- صفحه ی معرفی آموزشگاه
- معرفی کارکنان و معلم ها همراه با سابقه ی کار
- صفحه ی تماس با ما
- آدرس شبکه های اجتماعی
- سطوح مختلفی که در آموزشگاه تدریس میشود
- ارائه ی بسته های آموزشی
- مقالات مرتبط
- خبرنامه
- اطلاع رسانی ها
- تصاویر و ویدیوها
- و…..
7..کتابخانه ها
کتابخانه ها و مراکز مطالعاتی میتوانند محل خوبی برای تبلیغ شما شوند.. به صورت حضوری و یا تبلیغ در وب سایت های آنها می توانید مشتریان بسیاری جذب کنید که علاقه مند به یادگیری زبان هستند..
8..شبکه های اجتماعی
شبکه های اجتماعی
درست است که شما یک وب سایت راه اندازی کرده اید اما باید بدانید که بیشتر افراد در شبکه های اجتماعی فعال هستند و از این رو مکانی عالی برای ارتباط با مشتریان احتمالی است.. شما می توانید صفحه ای از آموزشگاه زبان را در هر یک از شبکه های پر طرفدار داشته باشید که از طریق آن ارتباط با دانش آموزان امکان پذیر است..
9..ایمیل
اگرچه این یک روش سنتی بازاریابی است ، اما می تواند به شما در حفظ ارتباط صمیمانه با دانش آموزان موجود و فارغ التحصیلان کمک کند..
می توانید از طریق پست الکترونیکی که از آنها در اختیار دارید تبلیغات و پیشنهاد های تخفیف دار خود را, ارسال کنید..
چگونه آموزشگاه زبان شما بیشترین سود را داشته باشد؟
- برای جذب بیشتر ، یک پیشنهاد تخفیف خارق العاده ، تخفیف گروهی و…به دانش آموزان بدهید..
- از طریق تبلیغات محلی و رادیو مدرسه زبان خود را تبلیغ کنید..
- بهترین محیط های شهر و شلوغ ترین آنها را برای تبلیغ انتخاب کنید..
- برخی جزوه ها و ویدیو های آموزشی را رایگان در اختیار افراد قرار دهید
- ویدئوهای آموزشگاه را به اشتراک بگذارید و از دانش آموزان بخواهید که در صفحات وب سایت و رسانه های اجتماعی نظرات خود را بنویسند..
- ایده جالب برای درآمدزایی بیشتر آموزشگاه زبان
برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.